ReklamaSenoplast - bez plam
Relacja Ceramiki Paradyż z 4 Design Days

PTWP

Dyskusje o designie, spotkania z architektami i projektantami, obiecujące rozmowy handlowe, prezentacje najnowszych trendów oraz pyszna kawa na wyjątkowym stoisku ekspozycyjnym – tak w wielkim skrócie podsumować można udział Ceramiki Paradyż, partnera głównego w II edycji 4 Design Days.

Wydarzenie odbyło się w dniach 16-19 lutego w Katowicach i przyciągnęło blisko 25 tys. osób – 5 tys. gości biznesowych oraz 20 tys. zwiedzających. Przez cały czas trwania 4 Design Days Ceramika Paradyż prezentowała swoje produkty na stoisku zaaranżowanym w formie nowoczesnych pomieszczeń mieszkalnych. Szczególne miejsce zajmowały na nim, nagrodzone najważniejszymi międzynarodowymi wyróżnieniami z dziedziny wzornictwa przemysłowego, kolekcje Elanda/Elando 25x75 cm (iF Design Award 2017) oraz Trakt 75x75 cm (Red Dot Design Award 2016). Ponadto uczestnicy wydarzenia podziwiać mogli nowe kolekcje płytek ściennych, zestawione z popularnymi, drewnopodobnymi płytkami podłogowymi oraz wielkoformatowe slaby ceramiczne, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, szczególnie w dniach przeznaczonych dla profesjonalistów.

Na dokładną analizę naszego udziału w 4 Design Days przyjdzie czas, natomiast oceniając na gorąco jesteśmy pozytywnie zaskoczeni rozmachem imprezy. W ciągu czterech dni nasze stoisko odwiedziły tłumy osób – architekci, projektanci, specjaliści z branży, a także klienci finalni, zainteresowani produktami marki Paradyż. Przeprowadziliśmy mnóstwo inspirujących rozmów, które pomogą nam jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do potrzeb rynkumówi Tomasz Popielawski, Rzecznik Prasowy Grupy Paradyż.

Ceramika Paradyż sprawdziła się także jako aktywny partner 4 Design Days. Przedstawiciele firmy występowali w roli ekspertów podczas licznych paneli dyskusyjnych i wykładów. Brali udział w dyskusji dotyczącej współczesnego designu wnętrz mieszkaniowych, w panelu dotyczącym łazienek przyszłości, czy panelu na temat projektowania kuchni „z sensem i wrażliwością”. W ramach cyklu „Success Story” przedstawiciele marki zaprezentowali kolekcję Trakt, nagrodzoną Red Dot Design Award, i opowiadali jak stworzyć produkt, który zmieni świat, będzie ponadczasowy, ale przede wszystkim użyteczny. Podczas dni otwartych eksperci Ceramiki Paradyż poprowadzili cykl prezentacji o inspiracjach wzorniczych i wpływie trendów na otoczenie człowieka. Wszyscy zaineresowani mogli również posłuchać o 28-letniej historii firmy, jej produktach i ciekawych realizacjach.

www.paradyz.com

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Relacja Ceramiki Paradyż z 4 Design Days
Relacja Ceramiki Paradyż z 4 Design Days
Relacja Ceramiki Paradyż z 4 Design Days
Relacja Ceramiki Paradyż z 4 Design Days
Relacja Ceramiki Paradyż z 4 Design Days
Relacja Ceramiki Paradyż z 4 Design Days

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony