Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami 501 484 795
FIRMY OGŁOSZENIA ARTYKUŁY
Festool - aplikacja work

Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż ?

Strefa biznesuAktualności 12 dni temu    11.03.2019
komentarzy 0 ocen 0 / 0%
A A A
 fot. DTS Transport

„Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż?” – to pytanie zadają sobie wszyscy producenci meblowi, którzy w obliczu prężnie rozwijającej się branży zastanawiają się w jaki sposób zmaksymalizować przychody, a co za tym idzie zwiększyć udział w rynku, którego wartość szacowana jest na 50 mld zł.

Pierwszy element na drodze sukcesu to dostarczenie wysokiej jakości produktów po przystępnej dla Klienta cenie, a także ich właściwa prezentacja w sklepie i dbałość o odpowiednią promocję. Istnieje jednak drugi element, bardzo często marginalizowany przez producentów i sprzedawców, którym jest obsługa posprzedażowa, a która w przypadku obecnych wymagań rynkowych zaczyna wychodzić na pierwszy plan w budowaniu zadowolenia klientów i ich przywiązania do marki.

Nie da się zbudować drugi raz pierwszego wrażenia, a to ono decyduje o tym w jaki sposób klient będzie postrzegał nie tylko produkt ale i sklep, w którym dokonał zakupu. Wątpliwej jakości dostawa zmąci zadowolenie płynące z zakupu produktu niwecząc w ten sposób szanse na powrót klienta, zaś dostawa, która wykroczy poza jego oczekiwania tylko spotęguje owo zadowolenie i sprawi, że klient stanie się emocjonalnie związany nie tylko z naszym produktem ale i z marką.

85% klientów preferuje dostawę z wniesieniem. 46% klientów decyduje się na wybór sklepu oferującego montaż mebli. 40% klientów decyduje się na zakup dzięki wcześniejszym pozytywnym doświadczeniom. Dane dostarczone przez Gemius pokazują nie tylko preferencje klientów, ale także wskazują kierunek w jakim rozwijana powinna być obsługa posprzedażowa.

To w jaki sposób zadbać o potrzeby klientów pokazuje polska firma transportowa – DTS Transport. Działająca na terenie całego kraju, warszawska firma jest doskonałym przykładem tego jak należy obsługiwać klientów meblowych i w jaki sposób zadbać o to, by dzięki zbudowanemu wrażeniu zadbać o przywiązanie do sklepu bądź marki.

Standardem obsługi przy dostawach oferowanych przez DTS Transport jest dwuosobowy zespół pracowników będący gwarancją bezpieczeństwa transportowanego produktu. Poza wniesieniem zespół rozpakowuje produkt sprawdzając jego zgodność i brak wad, dokonuje montażu, a także ustawienia w wyznaczonym przez klienta miejscu. Po zakończonej realizacji pracownicy zajmują się wyniesieniem niepotrzebnych opakowań, a także weryfikacją poziomu zadowolenia klienta z przeprowadzonej dostawy.

Dzięki podejściu, które umożliwia klientowi cieszenie się produktem bezpośrednio po zrealizowaniu dostawy, zbudowane zostaje zadowolenie, a co za tym idzie więź, która przekłada się na zwiększenie ilości powracających klientów. Średnia ocena 4,9 w ratingu Google wystawiona przez ponad 5000 użytkowników to wynik, który jest dobitnym potwierdzeniem nie tylko jakości, ale i poziomu satysfakcji, elementu kluczowego w długofalowym budowaniu wizerunku, a co za tym idzie zwiększeniu sprzedaży, które przy należytej obsłudze jest na wyciągnięcie ręki.

(Dane: Gemius / Zdjęcia: za przyzwoleniem DTS Transport – www.homedelivery.pl)

+ 0 głosów: 0 (0%) 0 -
    dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
    Komentarze (0)

    Komentarze są moderowane. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

    dodaj komentarzbądź pierwszy!
    Nie ma jeszcze komentarzy...
    Lignumsoft