Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami 501 484 795
FIRMY OGŁOSZENIA ARTYKUŁY
Banner Festool Budma

Przyszłość branży meblowej w Polsce

Strefa biznesuAktualności 18 dni temu    1.02.2019
komentarzy 0 ocen 0 / 0%
A A A
 fot. DTS Transport

Branża meblowa w Polsce rozwija się w piorunującym tempie stając się jedną z najsilniejszych gałęzi Polskiej gospodarki. W 2017 roku znaleźliśmy się na 6 miejscu na liście światowych producentów, zaś dynamika wzrostu pozwoliła na osiągnięcie w 2018 roku sprzedaży na poziomie blisko 50mld zł (prognozy KPMG wskazują, że do 2020 roku rodzimy rynek przekroczy wartość 50mld zł).

Dynamiczny wzrost produkcji jest niewątpliwie zasługą zwiększającego się zapotrzebowania Klientów, którzy stanowią kluczowe ogniwo w łańcuchu sprzedażowym. To właśnie zaspokojenie ich stale rosnących oczekiwań decyduje o podziale zysków w branży. W tym nieustającym wyścigu pomiędzy poszczególnymi producentami coraz większą uwagę zaczęto przywiązywać nie tylko do samego procesu zakupowego, ale i do kluczowego momentu w całym procesie dystrybucji jakim jest dostawa towaru do domu Klienta. Podobnie jak restauratorzy prócz ciągłego udoskonalania oferty kulinarnej skupili swą uwagę na sposobie serwowania potraw, tak producenci mebli coraz częściej starają się zaoferować swym klientom dostawę, która wykroczy poza ich oczekiwania przekładając się tym samym na przywiązanie do marki, a co za tym idzie, stały wzrost liczby powracających klientów.

Dostawa z wniesieniem to standard na Polskim rynku, jednak wśród firm oferujących usługi transportowe dla branży meblowej jedna z nich przykuwa szczególną uwagę. DTS Transport, firma z 19-letnim doświadczeniem na Polskim rynku, szturmem rewolucjonizuje rynek oferując nowy model dostaw w standardzie Home Delivery. Prócz standardowej dostawy z wniesieniem dwuosobowy zespół pracowników zajmuje się rozpakowaniem towaru, sprawdzeniem zgodności i potwierdzeniem braku uszkodzeń, montażem mebli w domu klienta, ustawieniem we wskazanym miejscu i wyrzuceniem zbędnych opakowań. Zdjęcie z barków klienta obowiązku wykonywania wszystkich czasochłonnych czynności i oddanie ich w ręce specjalistów to niewątpliwy atut, który pozwala klientom na niczym niezmąconą satysfakcję z zakupu i cieszenie się produktem bezpośrednio po zakończeniu dostawy. Czy taki model zwieńczenia procesu zakupowego znajduje powszechne zadowolenie wśród klientów?

Odpowiedź na to pytanie wydaje się być oczywista. Satysfakcja z dokonanego zakupu okazuje się znajdować odbicie w zaskakująco wysokiej ocenie klientów obsłużonych przez DTS (ranking opinii udostępniony za pośrednictwem serwisu Google osiągnął pułap 4200 wpisów o średniej ocenie 4,9). Biorąc pod uwagę listę zarówno wielkich marek jak i prężnie rozwijających się sklepów, które powierzyły zadowolenie swoich klientów warszawskiej firmie, taki sposób zwieńczenia procesu zakupowego okazuje się być strzałem w 10-kę. Rozwiązania takie jak te sprawiają, że możemy być bezpieczni o przyszłość i dalszy rozwój branży meblowej, zaś oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów zostaną w pełni zaspokojone przekładając się na stały wzrost satysfakcji klientów i (co za tym idzie) ciągłe wzrosty sprzedażowe.

(Dane: KPMG, Google / Zdjęcia: za przyzwoleniem DTS Transport – www.homedelivery.pl)

+ 0 głosów: 0 (0%) 0 -
    dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
    Komentarze (0)

    Komentarze są moderowane. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

    dodaj komentarzbądź pierwszy!
    Nie ma jeszcze komentarzy...
    Orzełek-Markisz