ReklamaSenoplast - bez plam

Trendy przyszłości na wystawie w Kolonii

Trendy przyszłości na wystawie w Kolonii

Budynek dawnej poczty Köln-Deutz, to dla miłośników designu obowiązkowy punkt na mapie Kolonii – przez cały rok można tam oglądać kolekcje międzynarodowych marek meblarskich. Tym razem wystawa niezwykła bo nieco wybiegająca w przyszłość.

21–24 maja br. swoją wystawę zaprezentuje tu firma Interprint. Na ekspozycji zatytułowanej „NEXT” pokazane zostaną wybrane kolekcje dekorów oraz propozycje nowych planów na przyszłość.

To właśnie w Kolonii wiodący na świecie producent papieru dekoracyjnego i foli finish, firma Interprint, zaprezentuje swoją wizję przyszłości w branży wyposażenia wnętrz. Wśród dekorów pokazane zostaną zarówno te będące wynikiem nowo podjętych i ekscytujących przedsięwzięć, jak i klasyki wzornictwa.

Interprint zademonstruje również możliwości druku cyfrowego, przedstawiając kilka innowacji, które odwiedzający Design Post będą mogli zobaczyć jako pierwsi.

Firma zapowiada, że projektom dekorów przyszłości towarzyszyć będzie również prezentacja oferty kompleksowych usług, m.in. zastosowania powierzchni melaminowych lub folii finish Xelio, które umożliwiają uzyskanie idealnej imitacji powierzchni naturalnych materiałów oraz zapewniają unikalne wrażenia dotykowe i estetyczne.

- Każdy, kto naprawdę interesuje się rozwojem branży wystroju wnętrz i chciałby się dowiedzieć, jakie kroki Interprint podejmie w tym kierunku, będzie pod wrażeniem ekspozycji „NEXT” – mówi Salvatore Figliuzzi, Dyrektor ds. Marketingu i Designu. – Design Post to pozycja obowiązkowa dla wszystkich międzynarodowych specjalistów z branży meblarskiej i stolarskiej, a także dla architektów, projektantów, handlowców, jak i każdego, kto jest zainteresowany designem.

Stały rozwój dekorów ma duży wpływ na przyszłość branży wyposażenia wnętrz. Innowacyjne właściwości materiałów, zarówno estetyczne, jak i techniczne, dają ogromne możliwości projektantom wnętrz. Właśnie dzięki nowoczesnym produktom mogą oni spełnić oczekiwania klientów i zaspokajać ich indywidualne potrzeby.

www.interprint.com

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony