ReklamaHettich - innotech Atira A1

„Firma Dobrze Widziana” – nagroda dla Ceramiki Paradyż

„Firma Dobrze Widziana” – nagroda dla Ceramiki Paradyż

Ceramika Paradyż

Po raz kolejny Ceramika Paradyż otrzymała nagrodę w konkursie „Firma Dobrze Widziana” organizowanym przez Business Centre Club. Konkursowi patronuje Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Uroczyste wręczenie nagród 10. edycji tego prestiżowego wydarzenia odbyło się 8 maja w Warszawie.

Celem tego konkursu jest wyróżnienie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny. To również wsparcie szerzenia wśród polskich przedsiębiorców wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej.

Nagrodę odebrała Anna Tępińska-Marcinek, współwłaściciel i wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż.

– Cieszymy się ogromnie, że kapituła konkursu drugi rok z rzędu docenia nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Odbieramy to za sygnał, że długoterminowa strategia przyjęta przez Ceramikę Paradyż przekłada się zarówno na konsekwentną poprawę warunków pracy, jak i sprzyja inicjatywom podejmowanym przez lokalne społeczności – mówi Anna Tępińska-Marcinek, wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż. – W tym roku świętujemy jubileusz 30-lecia istnienia na rynku, a takie nagrody jeszcze bardziej nas motywują, by utrzymać pozycję lidera w branży nie tylko jako przedsiębiorstwo innowacyjne w zakresie technologii, jakości produktów i wyjątkowego wzornictwa, ale także i działań z obszaru CSR.

Kapitułę konkursu „Firma Dobrze Widziana 2019” tworzyli: Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, Marek Goliszewski, prezes BCC, Paweł Oksanowicz, dziennikarz Radio Muzo.FM, Piotr Onikki-Górski, dyrektor Biura Kontaktów Społecznych BCC, ksiądz Andrzej Sikorski, prezes Fundacji „Być Bardziej” oraz Aleksander Polański, dyrektor Biura Organizacji Gal i Konkursów BCC.

Kryteria wyboru dokonano na podstawie oceny polityki firmy wobec pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem zasad równouprawnienia oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na temat jej społecznie odpowiedzialnych działań.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony