
Z przyjemnością informujemy, że świeżo zaprojektowany showroom w Ełku jest już gotowy na przyjęcie naszych gości.
Koncepcja salonu nawiązuje do sprawdzonej już formy w Aschaffenburgu, co oznacza, że elementami składowymi jest pięć naszych trendów, mających swoje własne symboliczne bryły i kontekst otoczenia.
"Chcemy jak zwykle skupić się na naszych klientach i zrobić na nich głębokie wrażenie. Duch naszych czasów przejawia się tutaj w bardzo realny sposób", mówi Sascha Kostros, Head of Decor Management.
Polski zespół podąża za tym sposobem myślenia i dodaje co następuje: "Jest to przestrzeń inspiracji i wspólnej refleksji, dlatego z niecierpliwością czekamy na naszych wyjątkowych gości tutaj w Ełku".
ECOTROPOLIS to trend, który wita gości na piętrze. To jedyny trend, który jest wydzielony z głównej przestrzeni showroomu dając podpowiedź co jest dalej. Jest to również przestrzeń, w której można usiąść i odpocząć na stopniach pełnych poduszek.
Chcieliśmy, aby nasz nowy showroom był funkcjonalny nie tylko pod względem reprezentacyjnym. Ostatecznie dokonaliśmy podziału przestrzeni, aby można było prowadzić osobne spotkania oraz aby goście i nasi pracownicy mogli czuć się komfortowo, stąd kantyna została oddzielona od showroomu. Główna przestrzeń showroomu ma teraz dwie części.
REIMAGINED RURAL/MODERN ROMANTICS to sfera, która pełni rolę przestrzeni społecznej, gdzie odwiedzający mogą napić się kawy, obcować z naturą, usiąść i zrelaksować się oraz porozmawiać o designie w ogóle. To wszystko jest związane z samymi trendami.
HYBRID REALITIES/REFRAMING RITUALS to część showroomu, która jest typową przestrzenią warsztatową, gdzie odbywają się dalsze oceny i procesy decyzyjne. Jest to również przestrzeń, w której prezentowane są materiały cyfrowe wraz z najnowszymi osiągnięciami wizualnymi jak spacery 3D, rendery, animacje itp.
Ogólnie mówiąc, wykorzystujemy nasz nowy Showroom do podejmowania naszych gości, przedstawiania koncepcji UCHRONIA, prowadzenia prezentacji w celu zaspokojenia potrzeb klientów, ale także zapewnienia kontekstu i wiedzy o naszej branży i produktach. W ten sposób nasi klienci poznają naszą skalę doświadczenia, która liczy już 94 lata w branży i rozumieją złożoność procesu. W efekcie poprawiamy codzienną komunikację i zrozumienie.
Zgodnie z oczekiwaniami Showroom jest obecnie wykorzystywany bardzo efektywnie, stanowiąc reprezentacyjną przestrzeń i wygodny obszar do codziennej pracy.
Więcej na stronie: link
Zapraszamy.
Zespół Impress Polska
Komentarze (0)