
Inspirium
Firma Inspirum z Żywca pokazuje, że polskie przedsiębiorstwa mogą z powodzeniem konkurować nie tylko na rynku rodzimym ale również odnosić sukcesy poza granicami Polski. Inspirum szturmuje obce rynki swoimi sofami.
W krótkim czasie firmie z Żywca udało się zbudować bogate portfolio produktów. Staranne wykonanie i wysokiej jakości materiały pozwoliły meblom polskiej firmy zdobyć uznanie wielu klientów. A dzięki konsekwentnie realizowanym planom handlowym dostępne są już w 24 salonach na terenie Polski. Jak informuje przedsiębiorstwo rok 2019 to wyjątkowo dynamiczny czas rozwoju dla Inspirium. Wskazuje na to pierwszy kwartał tego roku.
Już debiut na rynku w Bułgarii należał do udanych, teraz sofy żywieckiej firmy pojawiają się również w Estonii i na Litwie. Plany natomiast obejmują także kolejne kraje wschodnioeuropejskie i azjatyckie. Niebawem sofy Inspirium będą dostępne w Rosji i Katarze.
- Nasz sukces jest efektem konsekwentnie realizowanych planów. Od początku chcieliśmy, aby nasz produkt odróżniał się od konkurencji estetyką i jakością. To okazało się właściwym kierunkiem. Nasze propozycje zwracają uwagę zagranicznych specjalistów od sprzedaży mebli wypoczynkowych. Z atrakcyjnymi cenowo, a równocześnie ciekawymi wzorniczo meblami łatwiej jest nam wyjść na rynki zagraniczne – mówi Monika Struska, która wraz z Tomaszem Matejczykiem zarządza marką Inspirium.
Produktem flagowym marki są sofy. W momencie wyboru tego typu mebli, klienci szczególną wagę przykładają do komfortu. Technolodzy Inspirum, dążąc w tym kierunku, opracowali własny system – SoftLayers.
Główną rolę odgrywa tutaj wyjątkowo miękka pianka poliuretanowa, na której wierzchu znajduje się gruba warstwa naturalnego pierza. Dzięki wypełnieniom SoftLayers sofy Inspirium oferują wyjątkową miękkość i wygodę w użytkowaniu. Inspirium również mocno przywiązuje wagę do designu swoich produktów. Już od początku działalności firma postawiła na atrakcyjne wzornictwo.
- Kieruje nami prawdziwa pasja do tworzenia wyjątkowych mebli. Klienci są coraz bardziej wymagający i do swoich wnętrz szukają wzornictwa najwyższej próby. Dlatego w kwestii designu nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Przed nami kolejne ekscytujące projekty. Mamy nadzieję, że już wkrótce zaskoczymy rynek – zapowiada Tomasz Matejczyk, współwłaściciel marki Inspirium.
Charakter marki wyraża współczesny styl, odpowiadający światowym trendom, który skierowany jest do osób stawiających na ponadczasową prostotę, dokonujących świadomych estetycznych wyborów.
Komentarze (0)