ReklamaRehau Passion for Color A1

aktualności

Impress Decor Polska - nowy showroom w Ełku już otwarty!

Biznes

aktualności

Mebleinfo   

Impress Decor Polska - nowy showroom w Ełku już otwarty!

Z przyjemnością informujemy, że świeżo zaprojektowany showroom w Ełku jest już gotowy na przyjęcie naszych gości.

Koncepcja salonu nawiązuje do sprawdzonej już formy w Aschaffenburgu, co oznacza, że elementami składowymi jest pięć naszych trendów, mających swoje własne symboliczne bryły i kontekst otoczenia.

"Chcemy jak zwykle skupić się na naszych klientach i zrobić na nich głębokie wrażenie. Duch naszych czasów przejawia się tutaj w bardzo realny sposób", mówi Sascha Kostros, Head of Decor Management.

Polski zespół podąża za tym sposobem myślenia i dodaje co następuje: "Jest to przestrzeń inspiracji i wspólnej refleksji, dlatego z niecierpliwością czekamy na naszych wyjątkowych gości tutaj w Ełku". 

ECOTROPOLIS to trend, który wita gości na piętrze. To jedyny trend, który jest wydzielony z głównej przestrzeni showroomu dając podpowiedź co jest dalej. Jest to również przestrzeń, w której można usiąść i odpocząć na stopniach pełnych poduszek.

Chcieliśmy, aby nasz nowy showroom był funkcjonalny nie tylko pod względem reprezentacyjnym. Ostatecznie dokonaliśmy podziału przestrzeni, aby można było prowadzić osobne spotkania oraz aby goście i nasi pracownicy mogli czuć się komfortowo, stąd kantyna została oddzielona od showroomu. Główna przestrzeń showroomu ma teraz dwie części.

REIMAGINED RURAL/MODERN ROMANTICS to sfera, która pełni rolę przestrzeni społecznej, gdzie odwiedzający mogą napić się kawy, obcować z naturą, usiąść i zrelaksować się oraz porozmawiać o designie w ogóle. To wszystko jest związane z samymi trendami.

HYBRID REALITIES/REFRAMING RITUALS to część showroomu, która jest typową przestrzenią warsztatową, gdzie odbywają się  dalsze oceny i procesy decyzyjne. Jest to również przestrzeń, w której prezentowane są materiały cyfrowe wraz z najnowszymi osiągnięciami wizualnymi jak spacery 3D, rendery, animacje itp.

Ogólnie mówiąc, wykorzystujemy nasz nowy Showroom do podejmowania naszych gości, przedstawiania koncepcji UCHRONIA, prowadzenia prezentacji w celu zaspokojenia potrzeb klientów, ale także zapewnienia kontekstu i wiedzy o naszej branży i produktach. W ten sposób nasi klienci poznają naszą skalę doświadczenia, która liczy już 94 lata w branży i rozumieją złożoność procesu. W efekcie poprawiamy codzienną komunikację i zrozumienie.

Zgodnie z oczekiwaniami Showroom jest obecnie wykorzystywany bardzo efektywnie, stanowiąc reprezentacyjną przestrzeń i wygodny obszar do codziennej pracy.



Więcej na stronie: link

Zapraszamy.
Zespół Impress Polska

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony