ReklamaBusch A1

Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery

Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery

Ceramika Paradyż

Targi Warsaw Home były miejscem prezentacji dwóch wyjątkowych premier marki Ceramika Paradyż. Celebration Edition to kolekcje płytek ściennych stworzone specjalnie na 30-lecie firmy. Z kolei kolekcja „Modernizm” zaprojektowana wspólnie z Mają Ganszyniec, to powrót do ponadczasowych gorsecików.

Ceramika Paradyż podczas Targów Warsaw Home zaprezentowała dwie niezwykle dobrze przyjęte premiery kolekcji, które są odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby zarówno klientów jak i architektów oraz projektantów wnętrz. 

– Zainteresowanie naszymi produktami oraz tłumy gości na naszym stoisku przerosły nasze oczekiwania – komentuje Grzegorz Kopeć, dyrektor ds. współpracy z architektami w Ceramice Paradyż. - Podczas czterech dni odbyliśmy wiele ciekawych i biznesowych rozmów, tworząc jednocześnie płaszczyznę do ich kontynuacji w najbliższym czasie. To były wyjątkowe dni, to była dobra edycja. Dziękuję wszystkim osobom z firmy zaangażowanym w ten projekt i niezwykle odważną koncepcję naszej obecności.  

Celebration Edition

Gości ekspozycji Ceramiki Paradyż witały geometryczne bryły oraz specjalna ściana ułożona ze złotych i czarnych płytek oraz błyszczących czarno-złotych szklanych powierzchni. W taki właśnie sposób zaprezentowano kolekcję Golden Hills, inspirowaną regionami Ameryki Północnej. 

Towarzyszące jej osiem kolekcji razem tworzą set Celebration Edition, przygotowany specjalnie na jubileusz 30-lecia Ceramiki Paradyż. Centrum targowego stoiska to natomiast mozaiki w głębokich odcieniach zieleni. Potwierdzają one światowy trend odchodzenia od zachowawczych barw i stawiania na żywe, ekspresyjne kolory i kształty. Dlatego Ceramika Paradyż przedstawiła na targach aż 11 uniwersalnych mozaik ciętych i szklanych, które wprowadzają więcej dynamizmu we wnętrzach. 

Pozwalają one na zabawę geometrycznym wzorem, stworzenie trójwymiarowego efektu na ścianie lub zapewnienie interesującego kontrastu między płytkami a armaturą łazienkową. 

Ponadczasowa wyjątkowość gorsecików

Warto dodać, że bardzo dużym zainteresowaniem podczas targów cieszyły się projekty unikalne, przedstawiające nieprzemijające piękno wzornictwa. Takim na pewno są projekty kolekcji „Modernizm” – wspólnej inicjatywy Ceramiki Paradyż i cenionej projektantki Mai Ganszyniec. Głównym motywem jest tu gorsecik – kultowa płytka ceramiczna z charakterystycznym wcięciem, która cieszyła się dużą popularnością przed wojną. 
Projektanci Ceramiki Paradyż odtworzyli ten kształt, korzystając z tego samego materiału, dzięki czemu kafelki, podobnie jak przedwojenne oryginały, mogą pochwalić się dużą trwałość i odpornością na warunki atmosferyczne. 

Podczas targów Warsaw Home po raz pierwszy można było też obejrzeć gorseciki ułożone w specjalnie zaprojektowane wzory. W samym centrum labiryntu ze ścian z nowymi kafelkami, zaprojektowanego przez Maję Ganszyniec, ustawiono pojedynczy przedwojenny gorsecik – symbol ponadczasowości tego kształtu.

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery
Ceramika Paradyż prezentuje dwie premiery

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony