
Fot. AdobeStock
W oparciu o analizę trendów i własne badania zespołu konsultantów, jesteśmy w stanie wskazać najbardziej wpływowe, wyłaniające się zmiany makro oraz to, co napędza zmiany w perspektywie 2022/23 roku.
Rok 2022 to rok odbudowy i rozwoju. Choć przewidujemy silne poczucie odbudowy i ostrożności po zawirowaniach związanych z pandemią, w 2022 roku następuje okres wzmożonej fluktuacji, wraz z dalszym pogarszaniem się sytuacji kryzysowych związanych z klimatem, wzrostem świadomości globalnych kryzysów humanitarnych oraz wzrostem epidemii zdrowia psychicznego.
Postawy konsumenckie ulegają szybkiej ewolucji, z których wiele zostało przyspieszonych w związku z wpływem pandemii. Od rozwoju wellness w przestrzeni domowej do uwzględnienia higieny i bezpieczeństwa, czy też rozwoju inteligentnych technologii do radykalnego przyjęcia bardziej zrównoważonych rozwiązań.
Podczas gdy na całym świecie uwaga skupia się na dewastacji naszego naturalnego świata i jego organizacji, młode pokolenie nie chce siedzieć z założonymi rękami i akceptować swojego losu. Napędzana nadzieją i odpornym duchem, ta potężna siła zbiera się razem, pisząc na nowo swoją własną narrację, aby odbudować lepsze, bardziej zielone jutro. Skoro 70% ludzi uważa, że marki są odpowiedzialne za pozytywny wpływ na świat, zachęca się je do pójścia w ich ślady i podjęcia wspólnych działań.
W obliczu globalnych zakłóceń, zaciekłych przeciwieństw i radykalnych zmian, pojawia się ogromna szansa na innowacje i odpowiedź na potrzeby konsumentów. Sukces odniosą ci, którzy dostosują cel do zysku i ponownie ocenią swoją rolę w aktywnym kształtowaniu świata przyszłości.
Współczesny konsument domaga się zmian, ponieważ porusza się w nowej erze życia w domu, pracy i świadomego stylu życia.
Wspólnie z zespołami Impress z całego świata dokonaliśmy i wciąż dokonujemy analiz aspektów które przekładają się na wzornictwo i kompletujemy je w obrębie konceptu UCHRONIA w naszym cyfrowym showroomie do którego zapraszamy: www.digitalimpress.biz
Komentarze (0)