
Festool
Festool Polska, w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów, a także chcąc w tych trudnych czasach kontynuować najwyższą jakość w obsłudze klienta, wprowadził nowe narzędzie w komunikacji – Konsultację on-line.
Konsultacja on-line daje możliwość umówienia się z jednym z naszych doradców technicznych w celu omówienia konkretnego narzędzia – jego funkcji, działania, zastosowania. Możliwa jest także wideoprezentacja z użyciem wybranych narzędzi, podczas której doradca techniczny zaprezentuje, jak narzędzie pracuje na „żywym materiale”.
Doradcy firmy to profesjonaliści, którzy o urządzeniach Festool wiedzą wszystko, a ich wiedza i doświadczenie są niezwykle cenne również dla klientów.
Jak to działa konsultacja on-line?
Wystarczy wypełnić formularz, w którym należy podać dane do kontaktu, a także określić branżę i narzędzia, jakie nas interesują. Zgłoszenie trafia prosto do doradcy, który następnie w ciągu 3 dni kontaktuje się z klientem w celu umówienia najlepszego terminu.
To klient określa, jaka forma kontaktu najbardziej mu odpowiada – ma do wyboru rozmowę telefoniczną, poradę mailową, czy też połączenie wideo za pomocą najpowszechniej dostępnych komunikatorów, takich jak FaceTime czy WhatsApp.
Wejdź na stronę https://www.festool.pl/kampanie/landingpage/termin-konsultacji i umów się na konsultację on-line.
Komentarze (0)