ReklamaHettich majówka
Hiszpańska marka na warszawskich targach

Cosenito

Warsaw Home to duży sukces hiszpańskiej marki Cosentino, która w tym roku po raz pierwszy zaprezentowała się na tych targach. Hiszpańska marka zaprosiła do współpracy przy tworzeniu stoiska Agę Kobus i Grzegorza Goworka, znakomitych architektów ze Studia O.

Motywem przewodnim ekspozycji Cosentino na targach Warsaw Home były hasła: INSPIRACJA, INNOWACJA, INTERAKCJA! W ich ramach toczyły się rozmowy o wzajemnym oddziaływaniu pomiędzy wnętrzem i zewnętrzem, interakcji pomiędzy sztuką i designem, wspólnych projektach Cosentino z ambasadorami marki, m.in. Cindy Crawford i uznanymi w świecie projektantami, a także dyskusje o ekologii, zrównoważonym rozwoju i wspieraniu lokalnych społeczności. 

Dla Cosenito warszawskie targi to przede wszystkim okazja do inspirujących rozmów z architektami, przedstawicielami mediów i blogerami. 

W Warszawie pokazano perfekcyjnie zaprojektowaną i wyposażona strefa kuchenna i lounge’owa, ekspozycja najnowszych propozycji wielkoformatowych powierzchni Dekton i Silestone, zaskakujące bogactwem smaku śniadania i lunche, przygotowane przez mistrza Aleksandra Barona. 

Perfekcyjne stoisko

Projektanci Studia O. podzielili przestrzeń wystawienniczą na trzy zupełnie różne strefy - jasną, zapraszającą i prezentującą portfolio i wielość zastosowań powierzchni ultrakompaktowej Dekton, centralną, będącą sercem stoiska i podkreślającą bogatą historię firmy oraz lounge’ową, ciemną, skupiającą się na prezentacji konglomeratu kwarcowego Silestone. 

Goście mogli obejrzeć materiały oraz zaprezentować ich wszechstronność – powierzchnie Cosentino zostały bowiem wykorzystane na blatach, podłodze, okładzinach ścian, mebli, a nawet drzwi dzięki wykorzystaniu Dekton Slim o grubości 4mm - najcieńszej i najlżejszej propozycji z portfolio producenta.

Pierwszego dnia hiszpańska marka przygotowała spotkania dla prasy i blogerów wnętrzarskich. Drugi dzień natomiast należał do architektów, reprezentujących Stowarzyszenie Architektów Wnętrz i inne zaprzyjaźnione z marką pracownie projektowe oraz partnerów biznesowych. 

Przez ostatnie dwa dni na stoisku dominowali klienci indywidualni, poszukujący ciekawych pomysłów i funkcjonalnych rozwiązań do wykończenia swojego domu. 

Inspiracje naturą

Prawdziwym przebojem targów była ekspozycja najmodniejszych wzorów Dekton i Silestone, obejmująca przestrzenne instalacje prezentujące kolekcje inspirowane naturą. Uwagę przykuwała również lada recepcyjna o monolitycznej, nowoczesnej formie, wykonana z materiału Dekton Opera. Ciekawie prezentowała się również intymna strefa relaksu, gdzie główną rolę odgrywał zaprezentowany przedpremierowo wzór Silestone Eternal Noir. Najwyższej jakości wyposażenie - biokominek marki Planika, stoliki projektu Arthura Athayde, wyjątkowa sofa John John udostępniona przez Studio Forma 96, a także dekoracje marki Serax. Stanowiły one doskonałe towarzystwo dla tego szlachetnego materiału. 

Centralną częścią ekspozycji hiszpańskiej marki była przestrzeń kuchenna stoiska. Przygotowana specjalnie na targi zabudowa powstała w Hiszpanii i obejmowała wygodną strefę do gotowania wykonaną z materiału Dekton Zenith w bieli oraz Dekton Kira w brązie, wyposażoną w sprzęt AGD z oferty firmy Comitor i oświetlenie marki Vibia. 

W tym miejscu goście stoiska mogli nabrać energii przy wybornej kawie, zasmakować oryginalnej hiszpańskiej szynki jamon, a także porozmawiać ze specjalistami o możliwościach zastosowań wszystkich produktów z portfolio Cosentino. 

Zwieńczeniem targów dla hiszpańskiej firmy były pokazy kulinarne Aleksandra Barona, znanego m.in. z telewizyjnego cyklu „Widelcem po mapie”. Znany i lubiany szef kuchni przygotowywał na stoisku Cosentino dania perfekcyjne – proste, a zarazem niezwykle smaczne, powstałe w oparciu o rostbef, polskie kasze i kiszone warzywa. Pracując nad kolejnymi potrawami dzielił się ze zgromadzonymi gośćmi wiedzą kulinarną – opowiadał o swoich przepisach i doświadczeniach w gotowaniu.

Partnerami stoiska Cosenito były marki: Comitor, Studio Forma 96, Planika, Serax, Vibia oraz Decodore.

Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach
Hiszpańska marka na warszawskich targach

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony