ReklamaHettich majówka

Marka Opoczno wspiera kampanię „Ceramic. A safe choice”

Biznes

wydarzenia

Mebleinfo   

Marka Opoczno wspiera kampanię „Ceramic. A safe choice”

Ceramika Opoczno

Ceramika Opoczno wspiera akcję „Ceramic. A safe choice”, której celem jest kompleksowa edukacja konsumentów i budowanie świadomości wartości płytek ceramicznych. Marka Opoczno, jako jeden z członków CET, czynnie włączyła się w promocję tego przedsięwzięcia. 

Europejska Federacja Producentów Płytek Ceramicznych (CET) zrzesza producentów płytek ceramicznych z Europy. Przedsiębiorcy w swojej działalności promują proekologiczny wymiar tego materiału wykończeniowego a także działają na polu popularyzacji stosowania go w wewnętrznych i zewnętrznych przestrzeniach –mieszkalnych i użytkowych. 

W kwietniu br. federacja rozpoczęła kampanię „Ceramic. A safe choice”. Jej celem jest zaprezentowanie wielowymiarowych cech płytek ceramicznych, zasięgiem obejmująca między innymi rynki: polski, hiszpański, niemiecki, włoski oraz angielski. 

W ramach akcji powstał m.in. materiał video „Values of ceramics” – „Wartości ceramiki”, który prezentuje szereg zalet, jakimi charakteryzują się płytki ceramiczne. Ważny jest również ich wpływ na zdrowie użytkowników dzięki standardom produkcji oraz zastosowaniu naturalnych składników do ich wytwarzania, czyli głównie mieszanki gliny, kaolinu i kruszyw. Co ciekawe część odpadów z produkcji z powodzeniem można recyklingować. 

– Cieszymy się, że możemy być częścią kampanii „Ceramic. A safe choice.” i aktywnie angażować się w jej promocję. Jest to szczególna inicjatywa, której założenia są nam bardzo bliskie. Dbając o zachowanie najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa użytkowania oraz stosując naturalne materiały, chcemy pokazywać, że działamy w poszanowaniu dla środowiska. Nasz asortyment produkujemy w technologii Continua+. Dzięki wbudowanemu w proces produkcyjny systemowi recyklingu, możemy w zrównoważony sposób gospodarować powstałymi podczas produkcji odpadami, które kierowane są do ponownego wykorzystania – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager marki Opoczno. - Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów Social media oraz strony www, gdzie będą dostępne wszystkie materiały dotyczące kampanii „Ceramic. A safe choice.”

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Marka Opoczno wspiera kampanię „Ceramic. A safe choice”
Marka Opoczno wspiera kampanię „Ceramic. A safe choice”
Marka Opoczno wspiera kampanię „Ceramic. A safe choice”
Marka Opoczno wspiera kampanię „Ceramic. A safe choice”

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony