ReklamaHettich majówka
PRESS PLAY czyli playlista dekorów

Interprint

Główną platformą, za pośrednictwem której firmy prezentują i reklamują nowości, obecnie jest Instagram. Największe firmy z branż designu, mody czy beauty mają swoje profile obserwowane przez setki tysięcy użytkowników, którzy właśnie tu szukają inspiracji.

Popularnością cieszą się nie tylko profile producentów, ale też „zwykłych” ludzi, którzy dzielą się zdjęciami swojego domu, stylizacji, makijażu, jedzenia… i  – jeśli to, co udostępniają podoba się szerokiej publiczności – zostają influencerami.

To właśnie oni są łącznikiem między producentami, a odbiorcami; co więcej, często sami stają się kreatorami, pokazując innym, jak bawić się modą, aranżacją wnętrz itd. Każdy uczestnik tej wirtualnej wymiany inspiracji może więc zostać trendsetterem, wystarczy tylko, że jego pomysł się przyjmie i inni zaczną go naśladować.

Żyjemy w takich czasach, kiedy w designie w zasadzie wszystko jest modne. Podążanie za trendami wyznaczanymi przez największe autorytety w różnych dziedzinach idzie w parze z ogromną potrzebą personalizacji produktów oraz podkreślania swojej indywidualności.

Niekończące się feedy, serwisy streamingowe i Spotify – obecnie konsumpcja wygląda inaczej, jest dynamiczna, szybka, nieprzerwana. Przepływ wiadomości i „stories” nadawane na żywo informują nas o pojawieniu się nowych trendów i powstawaniu mikrotrendów.

Odpowiedzią na to jest propozycja firmy Interprint: PRESS PLAY, czyli playlista dekorów. Interprint zmienia tradycyjną koncepcję przedstawiania kolekcji i odważnie wprowadza coś zupełnie nowego. Poprzednia kolekcja SIX PACK cieszyła się ogromnym powodzeniem na rynku. Po sukcesie SIX PACK narodziła się jednak wyjątkowa idea PRESS PLAY. To śmiały i innowacyjny krok w przyszłość – niekończąca się playlista dekorów, będąca w ciągłym ruchu, która zmienia się i jest aktualna przez cały rok, reaguje na pojawiające się nowe trendy i tendencje, ma moc całkowitego przekształcania się. Brak sztywnych ram w dobieraniu materiałów, wzorów, faktur pozwala każdemu na dokonanie własnego wyboru i wyrażenie siebie poprzez swoje otoczenie czy wygląd. Dlatego właśnie Interprint stworzył Press Play, kolekcja która nie ogranicza użytkownika, tylko zachęca go do tworzenia.

Amberg, Primus i Meta, to trzy dekory PRESS PLAY które nadają tempo kolekcji.

Pierwszy z nich, to zawsze modny i obecny w trendach dekor dębowy. Postarzane, nieco zużyte drewno ma wyjątkowy, autentyczny charakter. Wprowadza do wnętrz naturalność oraz ciepły, przytulny klimat. Drugi dekor – Primus, to hołd dla europejskiego dziedzictwa: wyrafinowane połączenie jasnych gatunków – brzozy, klonu i olchy ułożonych w paski, które doskonale komponują się z równomierną fakturą drewna, nadając powierzchni typową dla stylu skandynawskiego estetykę. Natomiast Meta, to połączenie lastryko w drobno zmielonej wersji i betonu. Zainspirowany luksusowym marmurem dekor efektownie przenosi także nakrapiany wzór kamienia na fronty mebli. Warto to zobaczyć na własne oczy!

PRESS PLAY to inspiracja, by spojrzeć na dekory w zupełnie nowy sposób. I to nie tylko raz w roku. Nowe trendy będą pojawiać się przez cały czas: dekory budujące nastrój, harmonijne powierzchnie i materiały.

Aby odtworzyć pierwszą playlistę dekorów otwórz www.interprint.com/pressplay  

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

PRESS PLAY czyli playlista dekorów
PRESS PLAY czyli playlista dekorów
PRESS PLAY czyli playlista dekorów
PRESS PLAY czyli playlista dekorów
PRESS PLAY czyli playlista dekorów
PRESS PLAY czyli playlista dekorów

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony