Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami 501 484 795
FIRMY OGŁOSZENIA ARTYKUŁY
Busch

Relacja firmy VANK z targów Stockholm Furniture & Light Fair

Strefa biznesuWydarzenia 9 miesięcy temu    19.02.2018
komentarzy 0 ocen 0 / 0%
A A A
 fot. VANK

Minęła właśnie kolejna edycja targów Sztokholm Furniture & Light Fair. Marka VANK postawiła tym razem na zaprezentowanie nowych rozwiązań akustycznych dedykowanych przestrzeniom biurowym oraz fotela VANK_V6, który kilka dni temu nagrodzony został przez jury iF Design Award.

STRUKTURY CISZY NA STOISKU VANK

O targach w Sztokholmie mówi się, że mają swój własny, spokojny rytm. Trwają pięć dni i odbywają się w trzech halach. Głównym wydarzeniem towarzyszącym jest Stockholm Design Week, pozwalający także po godzinach obcować z ikonicznymi produktami skandynawskiego designu.

- Z naszym tegorocznym stoiskiem wpisaliśmy się w tę atmosferę slow. Pokazaliśmy, jak w 2017 roku rozwinęliśmy ideę naszej diamentowej struktury projektując zamknięte boksy akustyczne. mówi Monika Brzóska, export manager VANK. – Postawiliśmy dwie czteroosobowe salki konferencyjne: niebieską i grafitową. Nie da się ukryć, że to właśnie one wzbudzały największe zainteresowanie odwiedzających.

Na targach trend „soundproofing” był zresztą bardzo widoczny. Wiele firm pokazywało produkty, które w ten czy inny sposób, mają na celu stworzenie w biurach i przestrzeniach publicznych miejsc ciszy. Potrzeba została wyraźnie zauważona przez rynek, który z kolei szybko na nią odpowiedział. Fotel VANK_V6 został przedstawiony w kilku wersjach kolorystycznych i materiałowych.

Chodziło nam o to, by pokazać, w jaki sposób nasz fotel można dopasować do stylu biura lub home office: bardziej eleganckie wersje w jasnej skórze, ostre i wyraziste z oryginalnym komponentem aluminiowym czy też z jaskrawymi kolorami podstawy dobrze korespondującymi z geometrycznym ażurem oparciatłumaczy Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna VANK. Pomimo z pozoru bardzo skandynawskiego charakteru, targi w Sztokholmie przyciągają gości z całego świata.

Mieliśmy okazję rozmawiać z przedstawicielami rynku rosyjskiego, belgijskiego, izraelskiego, niemieckiego czy brytyjskiego. Skandynawowie zwykle potrzebują więcej czasu, aby oswoić się z nową marką. Widząc stoisko VANK po raz drugi przyznają, że zwrócili na nas uwagę już w zeszłym roku. – podsumowuje targi Monika Brzóska.

+ 0 głosów: 0 (0%) 0 -
    dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
    Komentarze (0)

    Komentarze są moderowane. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

    dodaj komentarzbądź pierwszy!
    Nie ma jeszcze komentarzy...
    Orzełek-Markisz