ReklamaHettich majówka
Serwis Festool - bogaty pakiet usług w ramach jednego zakupu

Festool

Ochrona przed kosztami naprawy, ubezpieczenie od kradzieży oraz dostępność części przez długi czas od momentu zakończenia produkcji – m.in. to oferuje bezpłatny pakiet usług dodatkowych dla wszystkich klientów Festool, w ramach Gwarancji all-inclusive.

Regularne przeglądy na wypadek trudności oraz naprawa narzędzi, to nieodzowny element pracy każdego specjalisty, który oczekuje szybkiego i kompleksowego serwisu.

Festool, serwis dla wymagających klientów

Festool dostarcza elektronarzędzia od ponad 95 lat i jest w pełni świadomy z wyzwań, z jakimi zmagają się rzemieślnicy w swojej codziennej pracy. "Profesjonalne narzędzie, to nic innego jak przedłużenie rąk do pracy naszych fachowców, a jak dobrze wiemy nic bardziej nie frustruje, jak niemożność wykonania konkretnej pracy" - mówi Łukasz Buś, kierownik działu serwisu w Festool Polska. Dostarczanie niezawodnych narzędzi to jeden z priorytetów Festool, kolejnym zadaniem, które stawiamy sobie jako marka premium, to opieka nad użytkownikami narzędzi Festool, którzy nam zaufali. Jeżeli kupujesz narzędzia Festool dostajesz w pakiecie serwis na równie wysokim poziomie, jak jakość naszego sprzętu. Innymi słowy jesteśmy zadowoleni tylko wtedy, gdy Ty jesteś zadowolony. 

Nasza troska o klientów nie kończy się wraz ze sprzedażą narzędzia, ona wtedy dopiero się zaczyna. Dzieje się tak, dzięki bezpłatnym usługom w ramach Gwarancji all-inclusive, doradztwie technicznym i szkoleniom. 

Zlecenie naprawy przez konto MyFestool

Jeśli Twoje narzędzie odmówi współpracy, a Ty zlecisz jego naprawę online za pośrednictwem konta MyFestool, to odbierzemy je od Ciebie i naprawimy, tak szybko, jak to tylko możliwe. Zazwyczaj narzędzie spędza  w naszym serwisie 1 dzień, po czym odsyłamy je pod wskazany adres. Dlaczego tak robimy? Bo wiemy, że każdy dzień zwłoki w pracy, to Twój stracony czas i pieniądze, a nam zależy na tym, żebyś mógł skupić się na tym co najważniejsze, czyli na swojej pracy. 

Dzięki zleceniu naprawy online, Twoje zgłoszenie trafia do nas szybciej niż samo narzędzie, dlatego możemy zaplanować jego naprawę w całym procesie logistycznym. Wybierając tę formę zgłoszenia naprawy, za pośrednictwem konta MyFestool, masz pewność, że narzędzie dotrze do Ciebie bez niepotrzebnej zwłoki.

Poznaj korzyści w ramach gwarancji all-inclusive 

Gdy narzędzie trafia w ręce specjalisty, chcemy aby wiedział, że zawsze może na nas polegać, dlatego każdy klient ma możliwość skorzystania z bezpłatnych usług w ramach Gwarancji all-inclusive, mówi Paulina Wróbel, kierownik marketingu i szkoleń w Festool Polska. Wystarczy, że zakupione narzędzie zostanie zarejestrowane, w ciągu 30 dni od zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja jest bardzo prosta i zajmuje nie więcej niż kilka minut. Gwarancja all-inclusive, to bezpłatne naprawy wraz z wymianą dostępnych części, takich jak np. szczotki węglowe, czy łożyska. To znaczy, że przez 3 lata od momentu zakupu klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Kluczowym elementem gwarancji jest również bezpłatne ubezpieczenie na wypadek kradzieży. Zdarza się, że w wyniku kradzieży firmy tracą wszystkie narzędzia niezbędne do pracy co często uniemożliwia im funkcjonowanie oraz wywiązanie się z zawartych umów. Dzięki ubezpieczeniu Festool, w bardzo szybkim czasie nasz klient otrzymuje całkowicie nowe narzędzia, a za każde z nich, przy odbiorze płaci jedynie 560 złotych. To rozwiązanie uratowało już niejedno zlecenie – dodaje Wróbel. Równie istotna jest nasza gwarancja dostępności części zamiennych przez okres 10 lat od zakończenia produkcji narzędzia. Gdyby jednak okazało się, że z jakiegoś powodu nie możemy dotrzymać tej obietnicy to klient otrzymuje od nas nowe narzędzie, całkowicie bezpłatnie.

Niespotykane dla branży elektronarzędzi jest również to, w jaki sposób Festool gwarantuje m.in. wytrzymałość oferowanych akumulatorów. Przykład? Jeżeli okaże się, że pojemność jego akumulatora spadła poniżej 70% (w czasie 3-letniego okresu ochronnego), wtedy Serwis Festool bezpłatnie wymieni akumulator na nowy. Aby posiadać wszystkie powyższe korzyści należy, jednak pamiętać o rejestracji narzędzi, w ciągu 30 dni od daty zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja, może być dokonana tylko i wyłącznie przez właściciela narzędzia, po uprzednim założeniu konta w MyFestool.

Oczekiwania naszych klientów rosną, a my każdego dnia pracujemy nad tym, aby tym oczekiwaniom sprostać. 

Promocja serwisowa – skorzystaj ze zlecenia naprawy online i odbierz prezent! „naprawaonline22”

Jeśli Twoje narzędzie wymaga serwisu, zleć nam naprawę za pośrednictwem konta MyFestool i odbierz prezent!

Aby wziąć udział w promocji wystarczy zalogować się do konta MyFestool, a następnie wybrać zarejestrowane narzędzie, które wymaga serwisu i wypełnić zgłoszenie, wpisując hasło promocyjne „naprawaonline22”. Promocja trwa od 24 stycznia do wyczerpania zapasów.

Regulamin promocji oraz więcej informacji na temat serwisu można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony