ReklamaNCS A1

aktualności

30 lat Ceramiki Paradyż

Biznes

aktualności

Mebleinfo   

30 lat Ceramiki Paradyż

Ceramika Paradyż

To ważna data dla lidera polskiej branży ceramicznej. Dokładnie w 1989 roku spisano umowę spółki, dając tym samym początek Ceramice Paradyż. Przez te 30 lat ta rodzinna firma uzyskała pozycję poważnego gracza na rynku krajowym i europejskim. 

Rok 1989. Otwiera się wolny rynek. Powstają nowe, prywatne przedsiębiorstwa. Jedną z takich, rodzinnych firm jest właśnie Ceramika Paradyż.

Jej współwłaściciel i współzałożyciel, Stanisław Tępiński, tak wspomina początki działalności. 

– Rodziła się nowa Polska, a wraz z nią zupełnie nowe możliwości, dające ogromne szanse zaistnienia tym, którzy czuli potrzebę działania. Ja do tej grupy osób należałem. Po latach funkcjonowania w niewydolnej, socjalistycznej rzeczywistości, aż prosiło się zaistnieć w nowej realnej gospodarce. Wraz ze wspólnikiem w sierpniu 1989 roku postanowiliśmy więc wziąć sprawy w swoje ręce i założyć spółkę produkcyjno-handlową, tym samym rozpocząć działalność gospodarczą na własny rachunek – mówi. 

Pierwsze kroki Ceramiki Paradyż

Początek lat 90. w Polsce to olbrzymie zapotrzebowanie na materiały wykończeniowe. Klienci, kupując płytki ceramiczne jeszcze nie interesowali się konkretnym wzornictwem czy szczegółowymi parametrami technicznymi. 

Właśnie wtedy Ceramika Paradyż szybko postawiła jednak na innowacyjność, jakość i wyjątkowe wzornictwo. W ten sposób konsekwentnie zbudowała silną, rozpoznawalną na rynku markę. 

30 lat pięknej historii 

Obecnie Ceramika Paradyż to nadal polska, rodzinna firma. Często nagradzana prestiżowymi nagrodami w dziedzinie wzornictwa przemysłowego: Red Dot Desing Award, iF Design i Dobry Wzór, a także Dorocznej Nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP, doceniających wkład Ceramiki Paradyż w rozwój polskiej kultury i gospodarki.  

Warto wspomnieć, że Ceramika Paradyż jako pierwsza zaoferowała klientom m.in. prasowane mozaiki, gresy szkliwione czy ceramiczne płytki z półpolerowaną powierzchnią utrzymane w ówcześnie popularnych wzorach. Również obecne kolekcje podyktowane są potrzebami zwolenników każdego stylu – od skandynawskiego minimalizmu, przez ponadczasowy modernizm, aż po wystawny, biżuteryjny eklektyzm. 

Dalej napędzać polskie wzornictwo

Po tylu latach biznesowej aktywności, Ceramika Paradyż nadal pozostaje rodzinną firmą, która sprawnie przeszła proces zmiany pokoleniowej. Dzisiaj przedsiębiorstwem zarządzają Adam i Anna Tępińscy, dzieci Stanisława Tępińskiego, którzy szczególny nacisk stawiają na innowacyjność. Nieustannie rozwijająca się branża, nowe technologie i wciąż zmieniające się zapotrzebowania klientów to wyzwania, którym obecni właściciele Ceramiki Paradyż chcą sprostać. 

- Dzięki zaufaniu naszych Klientów i wspólnemu wysiłkowi wszystkich pracowników przez trzy dekady napisaliśmy piękną historię. W roku jubileuszowym nie zamierzamy jednak tylko wspominać i świętować największych sukcesów. Z nadzieją patrzymy w przyszłość i bierzemy to za dobry punkt wyjścia do rozwoju marki przez kolejne dziesięciolecia – mówi Adam Tępiński, prezes zarządu Ceramiki Paradyż. – Jako aktywna i nowoczesna firma chcemy nadal napędzać polskie wzornictwo i inspirować do tworzenia pięknych, stylowych wnętrz. Nie boimy się wdrażania nowych pomysłów, które realnie odpowiadają na trendy rynkowe. Jesteśmy przekonani, że taka postawa przyniesie w przyszłości wymierne korzyści zarówno dla firmy, jak i naszych Partnerów oraz Klientów, którym dziś dziękuję za 30 lat zaufania i obecności naszych produktów w ich domach. 

https://www.paradyz.com/

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony