ReklamaLinak baner A1 showroom
Festool - rozmaity pakiet usług w ramach jednego zakupu

Szeroka oferta elektronarzędzi dostępnych na rynku sprawia, że konsumenci, zwracają dziś uwagę nie tylko na parametry i cenę produktów, ale także na warunki gwarancji oraz obsługę posprzedażną. Festool, to nie tylko niezawodne narzędzia, ale szeroki bezpłatny pakiet usług dodatkowych oferowany klientom w ramach Gwarancji all-inclusive, a także profesjonalna obsługa po zakończeniu gwarancji. 

Serwis dla wymagających

„Dostarczanie doskonałych narzędzi to jeden z priorytetów Festool, kolejnym zadaniem, które stawiamy sobie jako marka premium, to opieka nad użytkownikami narzędzi, którzy już nam zaufali. Jeżeli kupujesz narzędzia Festool otrzymujesz w pakiecie serwis na równie wysokim poziomie, jak jakość naszego sprzętu. Innymi słowy jesteśmy zadowoleni tylko wtedy, gdy Ty jesteś zadowolony.” mówi Łukasz Buś, kierownik działu serwisu w Festool Polska. 

Co więcej troska o klientów nie kończy się wraz ze sprzedażą narzędzia, ona wtedy dopiero się zaczyna między innymi, dzięki bezpłatnym usługom w ramach Gwarancji all-inclusive, doradztwie technicznym, czy szkoleniom. 

Zlecenie naprawy za pomocą konta MyFestool

Jeżeli Twoje narzędzie odmówi posłuszeństwa, a Ty zlecisz jego naprawę online za pośrednictwem konta MyFestool, to odbierzemy je od Ciebie i naprawimy, w jak najkrótszym czasie. Zazwyczaj narzędzie przebywa w naszym serwisie tylko 1 dzień, po czym odsyłamy je pod wskazany adres. Dlaczego tak robimy? Bo wiemy, że każdy dzień przestoju to Twój stracony czas i pieniądze. Zależy nam, żebyś mógł skupić się na tym co najważniejsze, czyli na swojej pracy. 

Dzięki zleceniu naprawy online, informacja trafia do nas szybciej niż samo narzędzie, a my możemy zaplanować jego naprawę w całym procesie logistycznym. Wybierając formę zgłoszenia naprawy online, za pośrednictwem konta MyFestool, masz pewność, że narzędzie trafi z powrotem do Ciebie bez niepotrzebnej zwłoki.

Gwarancja all-inclusive 

Gdy narzędzie trafia w ręce fachowca, chcemy aby wiedział, że zawsze może na nas polegać, dlatego dajemy mu możliwość skorzystania z bezpłatnych usług w ramach Gwarancji all-inclusive, mówi Paulina Wróbel, kierownik marketingu i szkoleń w Festool Polska. Wystarczy, że zakupione narzędzie zostanie zarejestrowane, w ciągu 30 dni od zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja jest prosta i zajmuje zaledwie kilka minut, a korzyści są ogromne. Gwarancja all-inclusive, to bezpłatne naprawy wraz z wymianą części eksploatacyjnych, takich jak np. szczotki węglowe, czy łożyska co oznacza, że przez 3 lata od zakupu klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Ważnym elementem gwarancji jest również bezpłatne ubezpieczenie na wypadek kradzieży. Zdarza się, że firmy tracą wszystkie narzędzia właśnie z powodu kradzieży, co często uniemożliwia im funkcjonowanie i wywiązanie się z zawartych umów. Dzięki ubezpieczeniu, w bardzo szybkim czasie nasz klient otrzymuje od nas nowe narzędzia, a za każde z nich, przy odbiorze płaci jedynie 560 złotych. To rozwiązanie uratowało już niejedno zlecenie – dodaje Wróbel. Równie ważna jest nasza gwarancja dostępności części zamiennych przez 10 lat od zakończenia produkcji narzędzia. Pozwala, to znacznie wydłużyć życie narzędzia. Gdyby jednak okazało się, że z jakiegoś powodu nie możemy dotrzymać tej obietnicy to klient otrzymuje nowe narzędzie, całkowicie bezpłatnie.

Aby w pełni korzystać z Gwarancji all-inclusive należy, jednak pamiętać o rejestracji narzędzi, w ciągu 30 dni od daty zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja, może być dokonana tylko i wyłącznie przez właściciela narzędzia, po uprzednim założeniu konta w MyFestool.

Tydzień mikołajkowy z Serwisem Festool – skorzystaj ze zlecenia naprawy online i odbierz słodki prezent! 

Jeśli Twoje narzędzie potrzebuje serwisu lub przeglądu, zleć nam to online za pośrednictwem konta MyFestool i odbierz prezent!

Aby wziąć udział w promocji wystarczy zalogować się do konta MyFestool, a następnie wybrać zarejestrowane narzędzie, które wymaga serwisu i wypełnić zgłoszenie, wpisując hasło promocyjne „naprawaonline22”.

Promocja trwa od 5 do 9 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
Regulamin promocji oraz więcej informacji na temat serwisu można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony