ReklamaBaner NEU-JKF

aktualności

Marketing i design zintegrowane z przyszłością. Nowy rozdział w globalnej strategii Interprint.

Biznes

aktualności

Mebleinfo   

Marketing i design zintegrowane z przyszłością. Nowy rozdział w globalnej strategii Interprint.

Interprint, globalny ekspert w dziedzinie powierzchni dekoracyjnych i członek grupy Toppan, ogłasza przełomowe zmiany w strukturze przywódczej działu Global Marketing & Design. To krok, który nie tylko wzmacnia ambicje firmy w zakresie internacjonalizacji, ale również podkreśla zwrot ku w pełni zintegrowanemu, opartemu na danych modelowi działania.

Nowa koncepcja przywództwa to coś więcej niż tylko zmiana personalna, to strategiczny ruch w stronę przyszłości organizacji. Poprzez zaawansowaną analitykę, precyzyjne śledzenie trendów i ścisłą współpracę interdyscyplinarną, dział Marketing & Design ma stać się centrum innowacji, które nie tylko odzwierciedla potrzeby rynku, ale aktywnie je wyprzedza. Celem jest stworzenie przestrzeni do rozwoju projektów, które łączą emocjonalną głębię z funkcjonalnością i biznesową skutecznością.

Jednocześnie transformacja ta wzmacnia synergię pomiędzy Interprint a Toppan, zarówno na poziomie komunikacji marki, jak i wspólnych narzędzi kreatywnych oraz zsynchronizowanych strategii wdrożeniowych na kluczowych rynkach świata.

Twórcza współpraca oraz nowe przywództwo
W nowym rozdziale firma z wdzięcznością żegna się ze Steffenem Fillibeckiem, dotychczasowym Globalnym Dyrektorem ds. Marketingu i Designu, który przez lata był pomysłodawcą wielu przełomowych inicjatyw. Wśród nich warto wymienić transformację wydarzenia DesignDays w immersyjne doświadczenie marki, wprowadzenie spójnej platformy IP25 oraz zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju prezentowane m.in. na targach SICAM.

Ster Działu Marketingu i Designu przejął Martijn Huisman, lider o ugruntowanej pozycji w Grupie Toppan, gdzie przez ostatnie 15 lat pełnił szereg funkcji zarządczych. W swojej nowej roli zamierza dodać dynamiki procesowi internacjonalizacji i wdrożyć system zarządzania, w którym kluczowe zespoły operują niezależnie, ale w oparciu o wspólną wizję. Jak sam podkreśla, celem jest jeszcze większe zbliżenie Interprint i Toppan oraz zbudowanie struktur odpowiadających wyzwaniom globalnego rynku.

Na zdjęciu: Martijn Huisman

Lokalna działania i globalna obecność
Zgodnie z przyjętą strategią ekspansji, Interprint rozwija swoją sieć produkcyjną, która wkrótce obejmie dziewięć zakładów na trzech kontynentach. Otwarcie nowego zakładu w Turcji ma na celu nie tylko lepszą obsługę rynków Bliskiego Wschodu i Azji Mniejszej, lecz także umożliwienie bardziej elastycznego i precyzyjnego reagowania na potrzeby lokalnych klientów.

Niemiecki oddział Interprint pozostaje zaś centrum kompetencyjnym w dziedzinie druku cyfrowego, folii termoplastycznych oraz wzornictwa podłóg i powierzchni, stanowiąc fundament pod kolejne innowacje produktowe.

Nowa struktura zarządzania to nie tylko zmiana kadrowa, lecz nowa filozofia oparta na integracji, przewidywaniu trendów i elastyczności działania. Ambicją Interprint jest stać się najważniejszym partnerem projektowym dla producentów mebli i projektantów wnętrz. Partnerem, który dostarcza nie tylko estetyczne rozwiązania, ale także realną wartość biznesową. Wspólna droga z Toppan to kooperacja ukierunkowana na tworzenie designu przyszłości, który łączy technologię z ludzką wrażliwością.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony