ReklamaLinak baner A1 showroom

wydarzenia

Ruszyła druga edycja międzynarodowego konkursu projektowania wnętrz

Biznes

wydarzenia

Marcin Pszczółkowski   

Ruszyła druga edycja międzynarodowego konkursu projektowania wnętrz

Antalis

Antalis, wiodący europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  
 

Po sukcesie Antalis Interior Design Award 2017, w którym wzięło udział 500 projektów z 29 krajów, Antalis postanowił zorganizować kolejne edycje konkursu. To doskonała okazja dla architektów, projektantów i specjalistów od projektowania wnętrz i przestrzeni komercyjnych, do zaprezentowania swoich najlepszych realizacji. Ich pasja zostanie nagrodzona przez międzynarodowe jury i wyróżniona w specjalistycznej prasie, kampanii medialnej Antalis o szerokim zasięgu i zaprezetowana podczas wydarzeń branżowych. 

Kto może wziąć udział w konkursie? 

Międzynarodowy konkurs Antalis Interior Design Award jest skierowany do  specjalistów od projektowania wnętrz: architektów, projektantów wnętrz, agencji projektowych, szkół projektowania, drukarzy i właścicieli marek. 

Warunkiem zgłoszenia jest użycie co najmniej jednego produktu z katalogu Antalis Visual Communication przy realizacji projektu. Uczestnicy mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom i budynek publiczny. W ramach konkursu mogą zostać zaprezentowane dwa rodzaje projektów:

- zrealizowane projekty w następujących kategoriach: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom, budynek publiczny pod warunkiem, że twórca wykorzystuje produkty z materiałów tekstylnych lub do wnętrz z katalogu Antalis. 

- projekt 3D na białym modelu: przy użyciu produktów z katalogu Antalis Visual Communication.

W nowej edycji konkursu zgłaszający mogą również rywalizować w dwóch nowych kategoriach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna. 

Po sukcesie pierwszej edycji Antalis Interior Design Awards, chcemy budować idealną platformę do wspierania specjalistów projektowania wnętrz w Europie i na całym świecie. Oferujemy im naszą wiedzę w zakresie komunikacji wizualnej, jednocześnie promując ich kreatywność i wizję poprzez ich projekty. Konkurs ten pozwala projektantom przekraczać granice kreatywności, a jednocześnie czerpać korzyści ze znacznej obecności w mediach, które pokażą zwycięskie projekty. Pomoże to w realizacji ich celów i staną się inspiracją dla innych. Różnorodność i możliwości dostosowania produktów Antalis, a zwłaszcza gamy Coala, to idealna odpowiedź na wyjątkowe potrzeby projektantów, którzy nieustannie włączają nowe trendy do swoich projektów – mówi Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu Antalis w Regionie CSEE .

Jak wziąć udział w konkursie? 

Prace należy zgłaszać od 1 października do 31 stycznia 2020 roku za pomocą formularzy dostępnych na stronie www.AntalisInteriorDesignAward.com. Wszystkie zgłoszenia będą widoczne w galerii zgłoszonych projektów. 

Kto zasiądzie w jury? 

Nadesłane prace będą oceniać będą profesjonaliści - autorytety w zakresie art designu, projektowania wnętrz i szeroko pojętej sztuki. Wśród nich znaleźli się: 

- ACCOR: Fernand Benmouffek, Design Director – Francja
- FESPA: Graeme Richardson-Locke, Technical support manager – UK
- HP: Paula Caramasu, EMEA Marketing Manager – Hiszpania
- IWG GROUP: Christophe Burckart, Country Manager France & Monaco – Francja
- PECLERS:  Karin Schmitz, Business Development Director – Niemcy, Austria, Szwajcaria
- SAGUEZ PARTNERS:  Yann Mignot, Design Director Associate – Francja 
- ANTALIS: Agnes Lafarge, International Marketing Manager Visual Communication - Francja

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie. W konkursie zostanie przyznana również nagroda publiczności. Projekt, który w toku głosowania na stronie www.AntalisInteriorDesignAward.com. uzyska najwięcej “lajków”, otrzyma nagrodę specjalną.

Kto wspiera konkurs? 

Wśród partnerów medialnych znalazły się znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, Magazif, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B. 

Partnerem merytorycznym konkursu zostało Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, którego misją jest wspieranie architektów wnętrz,  promowanie ich wybitnych osiągnięć także poprzez organizację prestiżowych konkursów oraz edukacja i wymiana doświadczeń zawodowych.  

O Antalis
Antalis jest liderem w dystrybucji papierów dla rynku B2B (numer 1 na świecie poza Stanami Zjednoczonymi) i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji mediów komunikacji wizualnej w Europie. W 2018 roku Grupa odnotowała sprzedaż w wysokości 2,3 miliarda euro i zatrudniała 5200 osób obsługujących ponad 120 000 klientów, firm i drukarni w 41 krajach. Poprzez 115 centrów dystrybucji Antalis realizuje około 12 000 dostaw dziennie na całym świecie i rozprowadziło 1,3 mln ton papieru w 2018 r.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony