ReklamaSCM Forum Holzbau A1

surowce i półprodukty

Historyczna skromność i współczesny minimalizm w kreatywnych dekorach Interprint

Historyczna skromność i współczesny minimalizm w kreatywnych dekorach Interprint

Oszczędność i ład w aranżacji wnętrz przekłada się na analogiczny stan umysłu. Dlatego coraz bardziej staramy się uporządkować świat wokół, tak by pozostało w nim tylko to, co najistotniejsze. Cel? Łagodzenie stresu, napięcia, poprawa samopoczucia. To nieco nowe podejście do współczesnych wnętrz bazuje jednak na doświadczeniach przeszłości, która była mniej skomplikowana i mniej wymagająca. Tak specyficznie pojmowaną skromność eksplorują również nowe dekory z oferty Interprint.

Na czym bazuje zwrot ku historii w poszukiwaniu kluczowych wartości? Przede wszystkim na pewnym spowolnieniu oraz większym udziale zarówno relaksu, jak i kontemplacji. Można bowiem powiedzieć, że przeszłość była znacznie mniej wymagająca w odbiorze niż współczesność. Dlatego wizualna prostota, którą można uchwycić w domowych wnętrzach, stanowi odpowiedź na nadmiar bodźców i informacji ze świata zewnętrznego.

Tak rozumiana skromność może się opierać zarówno na niedoskonałości i śladach upływu czasu, jak i klasycznym umiarze, a więc geometrii złagodzonej naturalnymi wzorami czy subtelnymi kolorami. Tym też wyróżniają się dekory Interprint inspirowane długowiecznym dębem: stonowany, delikatny w wyrazie Reed czy pełen wizualnej głębi Durini.

Jeszcze inną propozycję stanowi dekor Canneto, który wzbogacono rytmicznymi żłobieniami. Szczególnie ciekawie łączy to w sobie przeszłość z teraźniejszością. Struktura 3D nałożona na szlachetny rysunek dębu jest z jednej strony nowoczesna i wyrazista, z drugiej – kojąca dla zmysłów, pozwalająca osiągnąć dobrostan psychiczny w duchu zen.

www.interprint.com

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Interprint D110205_001_Reed
Interprint D110206_001_Durini
Interprint Durini
Interprint Reed
Interprint Canneto
Interprint D049253_001_Canneto
Interprint D049253_002_Canneto

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony