ReklamaSenoplast - bez plam

surowce i półprodukty

Kamień i jego nieśmiertelne piękno w dekorach Interprint

Kamień i jego nieśmiertelne piękno w dekorach Interprint

Solidny, trwały, a zarazem atrakcyjny wizualnie. Nic dziwnego, że kamień jest najstarszym materiałem, który towarzyszy nam we wnętrzach. Nie oznacza to jednak, że nie może tworzyć nowoczesnych aranżacji. Jego uniwersalne piękno sprawdza się w przestrzeniach, które pełnią wiele funkcji, a to właśnie w ich stronę będzie ewoluował design według koncepcji &CO.

Wielofunkcyjne przestrzenie to przyszłość - a najlepiej sprawdza się w nich uniwersalny wystrój. Dzięki nim zmiana funkcji i szybkie przearanżowanie wnętrza nie stanowią problemu. Właśnie na ten trend zwrócił uwagę Interprint. Firma nieustannie poszerza wachlarz uniwersalnych dekorów, czerpiąc inspiracje z najdalszych zakątków świata. Tak jest między innymi w przypadku wzorów, które oddają piękno naturalnych kamieni. 

Aurum: złoto dla zuchwałych
Przez tysiące lat ten widok był zarezerwowany dla nielicznych. Głęboko pod ziemią niestrudzeni górnicy drążyli skały, aby odsłonić cenny kruszec. Podobno dawniej wierzono, że złoto to pozostałość po słońcu, które dawno zgasło, dlatego miało mieć magiczne moce. Dziś każdy może cieszyć się jego widokiem i zagłębiać się w niezliczonych historiach z dawnych lat. Wszystko to dzięki dekorowi Aurum, który odzwierciedla piękno cennego kruszcu ukrytego w skale. 

Pescali: siła naturalnej kreacji
Pescali wymyka się jednoznacznym definicjom i skojarzeniom - daje możliwość wielu kreatywnych interpretacji. Czy jego twórców zainspirowało jedno z abstrakcyjnych współczesnych dzieł? A może raczej burzowe niebo gdzieś nad Azorami? Pescali to bogactwo kolorów wyjątkowego włoskiego marmuru Palisandro Bluette. To dekor, który pokazuje siłę naturalnej kreacji, elegancki, ponadczasowy i uniwersalny. Powierzchnia została doceniona przez ekspertów branży meblarskiej. Uzyskała prestiżową nagrodę Diament Meblarstwa w kategorii powierzchnie meblowe – klasa premium.  

Więcej na: www.interprint.com

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony