Regularne przeglądy na wypadek trudności oraz naprawa narzędzi, to nieodłączny element pracy każdego specjalisty.
Serwis dla wymagających klientów
Festool dostarcza elektronarzędzia od ponad 95 lat i jest w pełni świadomy z wyzwań, z jakimi zmagają się rzemieślnicy w swojej codziennej pracy. Dlatego dostarczanie niezawodnych narzędzi to jeden z priorytetów Festool. Równie ważnym zadaniem jest opieka nad użytkownikami narzędzi, którzy już zaufali marce. Jeżeli kupujesz narzędzia Festool dostajesz w pakiecie serwis na równie wysokim poziomie, jak jakość oferowanego sprzętu. Innymi słowy jesteśmy zadowoleni tylko wtedy, gdy Ty jesteś zadowolony.
Nasza troska o klientów nie kończy się jednak wraz ze sprzedażą narzędzia, ona wtedy dopiero się zaczyna. Dzieje się tak, dzięki bezpłatnym usługom w ramach Gwarancji all-inclusive, stałym doradztwie technicznym oraz licznym szkoleniom stacjonarnym i online.
Zlecenie naprawy online przez konto MyFestool
Jeśli Twoje narzędzie odmówi współpracy lub wymaga wymiany jednej z części, a Ty zlecisz jego naprawę online za pośrednictwem konta MyFestool, to odbierzemy je od Ciebie i naprawimy, tak szybko, jak to tylko możliwe. Zazwyczaj narzędzie spędza w naszym serwisie 1 dzień, po czym odsyłamy je pod wskazany adres. Dlaczego tak robimy? Bo wiemy, że każdy dzień zwłoki w pracy, to Twój stracony czas i pieniądze, a nam zależy na tym, żebyś mógł wrócić do pracy jak najszybciej.
Wybierając formę zgłoszenia naprawy za pośrednictwem konta MyFestool, Twoje zgłoszenie trafia do nas szybciej niż samo narzędzie, dzięki czemu możemy zaplanować jego naprawę w całym procesie logistycznym, a Ty masz pewność, że narzędzie dotrze do Ciebie bez niepotrzebnej zwłoki.
Gwarancja all-inclusive
Niezliczone możliwości usług serwisowych w ramach naszej Gwarancji all-inclusive. Wystarczy, że zakupione narzędzie zostanie zarejestrowane, w ciągu 30 dni od zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja jest bardzo prosta i zajmuje kilka minut. Czas gwarancji na narzedzia wynosi pełne 3 lata przez które klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Kluczowym elementem gwarancji jest również bezpłatne ubezpieczenie na wypadek kradzieży. Zdarza się, że w wyniku kradzieży firmy tracą wszystkie narzędzia niezbędne do pracy co często uniemożliwia im funkcjonowanie oraz wywiązanie się z zawartych umów. Dzięki ubezpieczeniu Festool, w bardzo szybkim czasie nasz klient otrzymuje całkowicie nowe narzędzia, a za każde z nich, przy odbiorze płaci jedynie 560 złotych. Równie istotna jest nasza gwarancja dostępności części zamiennych przez okres 10 lat od zakończenia produkcji narzędzia. Gdyby jednak okazało się, że z jakiegoś powodu nie możemy dotrzymać tej obietnicy to klient otrzymuje od nas nowe narzędzie, całkowicie bezpłatnie.
Niespotykane dla branży elektronarzędzi jest również to, w jaki sposób Festool gwarantuje m.in. wytrzymałość oferowanych akumulatorów. Jeżeli pojemność akumulatora spadła poniżej 70% (w czasie 3-letniego okresu ochronnego), wtedy Serwis Festool bezpłatnie wymieni akumulator na nowy. Aby posiadać wszystkie powyższe korzyści należy, jednak pamiętać o rejestracji narzędzi, w ciągu 30 dni od daty zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja, może być dokonana tylko i wyłącznie przez właściciela narzędzia, po uprzednim założeniu konta w MyFestool.
Letnia promocja serwisowa - skorzystaj ze zlecenia naprawy online i odbierz prezent!
Jeśli Twoje narzędzie wymaga serwisu, zleć nam naprawę za pośrednictwem konta MyFestool i odbierz prezent!
Aby wziąć udział w promocji wystarczy zalogować się do konta MyFestool, a następnie wybrać zarejestrowane narzędzie, które wymaga serwisu i wypełnić zgłoszenie. Promocja trwa od 1 lipca do 30 września, lub do wyczerpania zapasów. Regulamin promocji oraz więcej informacji na temat serwisu można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis
Komentarze (0)