ReklamaSCM Forum Holzbau A1

design

Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0

Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0

MOOD CONCEPT

Pomóc zrozumieć DESIGN. To misja MOOD CONCEPT, którego organizatorem jest Grupa MTP, lider polskiego rynku wystawienniczego. Wydarzenie w nowoczesny sposób pokazuje, jak wielopłaszczyznowym i istotnym dla naszej przyszłości zjawiskiem jest wzornictwo przemysłowe.

To już pewne. Jesienią w Warszawie odbędzie się kolejna edycja MOOD CONCEPT, nowoczesnego  wydarzenia, które zamieni teren EXPO XXI w centrum oryginalnego, kreatywnego i odpowiedzialnego wzornictwa.

Od 17 do 19 października 2019 r. odwiedzający Centrum EXPO XXI będą mieli okazję wszystkimi zmysłami doświadczyć najciekawszego światowego designu. W tym roku, obok zagadnień związanych z aranżacją domu, MOOD CONCEPT obejmie także wnętrza biurowe i hotelowe. Nowością będą także strefy SMART, GREEN oraz ART.

Mood Concept to wydarzenie bez precedensu, skierowane do każdego, kto w projektowaniu i aranżacji przestrzeni domowych i komercyjnych stawia na oryginalne i kreatywne wzornictwo.

Obok promocji międzynarodowej klasy wzornictwa w segmencie HOME pojawią się także ekspozycje poświęcone przestrzeniom biurowym i hotelowym – OFFICE oraz HOTEL. Nowością będą także trzy strefy przedstawiające rozwiązania dla wszystkich z powyższych segmentów.

Pierwsza z nich to część SMART, dotycząca rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej. Druga to strefa GREEN, w której pojawią się inspiracje związane z roślinnością. Trzecia zaś to obszar ART, pełen interdyscyplinarnych wystaw poświęconych sztuce w obiektach prywatnych i komercyjnych.

Podczas MOOD CONCEPT funkcjonować będą dwie sceny tematyczne, na których odbywać się będą prelekcje, dyskusje oraz szkolenia, poświęcone trendom kształtującym przyszłość świata designu, takim jak: ageing society, I designer, circular economy, life after plastic, sharing economy czy zero waste.

– Dążymy do tego, aby wydarzenie, jakim jest MOOD CONCEPT prezentowało stuprocentowo oryginalny design oraz było miejscem polskiej dyskusji o kondycji światowego wzornictwa, rodzajem platformy służącej wymianie wiedzy na temat aktualnych trendów oraz wyzwań, z jakimi mierzą się projektanci, producenci i użytkownicy. Stąd decyzja o zaproszeniu do udziału w wydarzeniu szerokiego grona ekspertów oraz gości specjalnych, którzy tą wiedzą będą się mogli się z uczestnikami podzielić. Poszerzamy ekspozycję o kolejne strefy tematyczne, aby pokazać, że wyzwania związane z designem dotyczą nie tylko wnętrz prywatnych, ale także obiektów komercyjnych. Ważne jest nie tylko by dobrze mieszkać, ale także pracować oraz wypoczywać w funkcjonalnych i przemyślanych przestrzeniach – mówi Kinga Dobrowolska-Baczkun, dyrektor projektu MOOD CONCEPT.

Atuty MOOD CONCEPT to: oryginalne wzornictwo, światowe premiery, prezentacje nadchodzących trendów, edukacja przez doświadczenie.

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0
Oryginalnie o designie czyli MOOD CONCEPT 2.0

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony