ReklamaSenoplast - bez plam

trendy

Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home

Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home

Po raz pierwszy w Targach Warsaw Home czynny udział brała firma Aqina, przedstawiciel ekskluzywnych marek, takich jak Knoll, Milliken, Gufram, Bulo, Moroso  czy Wilkhahn. Choć Aqina pojawiła się na targach po raz pierwszy, to aż na pięciu stoiskach. Wraz z agencją OKK! PR stworzyła punkt spotkań OKK! design meeting point.

– Współpraca z Aqiną zaowocowała wykreowaniem, na wielkiej powierzchni, jaką zajęły targi, kameralnej i oryginalnej enklawy. Firma okazała się wspaniałym partnerem, a na stoisku OKK! design meeting point znalazło się unikatowe wzornictwo i najwyższa jakość, za co serdecznie dziękuję. Polecam Aqinę uwadze architektów, cenię ją za profesjonalizm, zaangażowanie, kreatywność – mówi Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR oraz inicjatorka wydarzenia OKK! design.

Przestrzeń stoiska firmy wypełniły: klasyki Bauhausu marki Knoll, meble Moroso, Bulo i Wilkhahn oraz surrealistyczne, przykuwające uwagę projekty Gufram.

Spójności całej przestrzeni wystawienniczej pomogła zachować akustyczna wykładzina Milliken, której Aqina jest w Polsce wyłącznym dystrybutorem.

– Z uwagi na rozwój wydarzenia, postanowiliśmy zaznaczyć na nim swoją obecność i zaprezentować nasze produkty szerszej publiczności. Była to doskonała okazja, aby zobaczyć, jak sprawdzają się one w praktyce i bliżej nas poznać – mówi Marcin Zieliński, właściciel Aqiny.

100 lat Bauhausu

Na Warsaw Home własne stoisko zaaranżował Label, magazyn o wzornictwie, architekturze, sztuce i fotografii. W związku z setną rocznicą założenia słynnej, niemieckiej szkoły Bauhaus, redakcja zorganizowała wystawę. Aqina zasiliła ją klasykami Bauhausu, jakimi dysponuje ze względu na długotrwałą współpracę z marką Knoll. Znalazł się tam fotel Barcelona, krzesło Wassily i stoliki Laccio.

– Idee Bauhausu są ponadczasowe. Mimo że szkoła funkcjonowała zaledwie kilka lat, z jej dorobku korzystamy do dziś. Tym bardziej cieszy mnie, że na polskim rynku możemy znaleźć produkty bezpośrednio czerpiące z myśli twórców takich jak Marcel Breuer, czy Ludwig Mies van der Rohe – mówi Bartłomiej Szeląg, advertising director w Label magazine.

Przywiązanie do oryginału

W ofercie firmy Aqinie znajdziemy produkty będące wynikiem pracy wybitnych projektantów. Obecnie rośnie w siłę trend polegający na podejmowaniu decyzji zakupowych związanych z rzeczami wysokiej trwałości i jakości. Poza względami pragmatycznymi, ważny jest również czynnik ludzki, jaki wpływa na niepowtarzalność niektórych artykułów.

– Stowarzyszenie LOveOriginal powstało, aby budować świadomość szacunku do myśli ludzkiej i poszanowania praw autorskich. Celem jest promowanie oryginału. Zawsze możemy liczyć w naszych działaniach na firmę  Aqina, mówimy wspólnym językiem - miłości do oryginałów – mówi Berenike Milkowska-Milbrodt, prezeska Stowarzyszenia.

Baza najwyższej jakości

Aqina wsparła również Stowarzyszenie Architektów Wnętrz. Czarna wykładzina Milliken była doskonałą podstawą pod wystawę, jaką stworzyli architekci.

– W naszej pracy zawsze staramy się korzystać z elementów wyposażenia najwyższej jakości i takie rozwiązania sugerujemy naszym klientom. Nie inaczej było w przypadku projektowania stoiska SAW na Warsaw Home. Wykładziny Milliken spełniają wszelkie kryteria, aby określić je mianem produktu o najlepszych parametrach w swojej dziedzinie – mówi prezes Stowarzyszenia, Paweł Sokół.

Wykładziny Milliken ozdobiły również stoisko portalu MAGAZIF, które zostało zaprojektowane w taki sposób, aby pełnić rolę miejsca spotkań, rozmów i odpoczynku.

– W trakcie minionej edycji Warsaw Home, jednym z Partnerów naszego stoiska była Aqina, która dostarczyła nam na czas targów piękną wykładzinę marki Milliken, idealnie wpisującą się w koncepcję i wystrój naszej przestrzeni. Jakość również nie zawiodła, bo mimo tłumów, które nas odwiedziły… nadal pozostaje jak nowa! Bez szwanku zniosła nawet stojący na niej, ważący kilkaset kilogramów - alabastrowy bar – mówi Katarzyna Księżopolska, redaktor prowadząca portal MAGAZIF.com

Więcej informacji: www.aqina.eu

www.facebook.com/aqina.eu

www.instagram.com/aqina.eu

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home
Klasyki Bauhausu czyli debiut Aqiny na Warsaw Home

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony